czwartek, 29 grudnia 2011

Knickerbockers and shirt...

Dobry wieczór wszystkim! I co nadal nie ma śniegu. Myślałam że na święta w końcu spadnie, tu nic ani troszkę. Ferie świąteczne lecą szybko jutro już piątek później sobota, niedziela i szkoła. Już mamy zapowiedziane sprawdziany. Masakra! Dzisiaj miałam jechać z mamą na zakupy do focusa ale plany się skomplikowały i przełożyliśmy to na wtorek. Mama powiedziała że zwolni mnie z dwóch ostatnich lekcji. A chcę bardzo jechać bo dostałam pieniążki na święta i oczywiście jak to ja muszę je wydać. Dzisiaj dodam w końcu oczekiwany outfit. W zestawię będzie koszula jeansowa i spodnie potocznie mówiąc "pampy". Bardzo lubię ten zestaw bo jest wygodny. Założę do tego buty emu i mogę lecieć na miasto. A ja zostawiam was ze zdjęciami a ja kończę. Miłego oglądania.
    

     
Koszula- pobliski butik Pampy- pobliski butik Wisiorek- mohito Pierścionek- http://www.zielonykot.pl/                                                    

















4 komentarze:

  1. Ja też mam te sprawdziany zapowiedziane i to juz na wtorek.. Masz rację MASAKRA .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu wisiorki jak ty masz.

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. mam prawie taką samą koszulę :) bardzo ją lubie :) zapraszam do mnie w wolnej chwili:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń